Deze website maakt gebruik van cookies.

Nooit te oud om te leren, inspireer en leer met een Dagstage

02-07-2019 | Bron: Cultuurmarketing

Wil jij eens een dagje meelopen en leren van vakgenoten buiten je eigen sector? Het nieuwe initiatief Dagstage brengt mensen en organisaties die een dag willen kijken in de keuken van een andere organisatie met elkaar in verbinding. Het doel van Dagstage is om mensen en organisaties te stimuleren om van elkaar te leren en inspiratie op te doen. Voor de tweede testfase is Dagstage op zoek naar pilot deelnemers in de kunst en cultuursector. 

Dagstage is een initiatief van Stephan Fellinger (oprichter Spinawards en juryvoorzitter van de Cultuurmarketing Awards) en Marco Derksen (oprichter Marketingfacts). Vanuit de gedachte van ‘een leven lang leren’ ontwikkelden zij Dagstage. Inmiddels is de eerste pilotfase achter de rug en start fase twee. Daaraan kunnen maximaal honderd deelnemers meedoen.

Lees hier het volledige artikel.